20130511

Hostalets d'en Bas - La Salut - Hostalets

Fem l'aproximació per la carretera C-63 i ens trobem el companys de colla, a Les Presses. Desprès de prendre els cafès amb llet, ens desplacem per la C-153 direcció Vic, fins a la altura de Sant Xemplí, on agafem la carretera de la Parcel·lària  Uns pocs metres més enllà, deixem els cotxes a una zona d'aparcament que hi ha al costat de la casa l'Aubert.
El recorregut de la sortida, es correspon amb el de la sortida realitzada en data 11 de desembre de 2012. Només hi ha una variant, des del punt que el corriol troba el camí ral de Vic a Olot. A partir d'aquest punt, el corriol segueix un recorregut del mapa Alpina La Vall d'en Bas i Les Presses, que en lloc d'anar passant per sota la cinglera, s'enfila per anar a buscar a la part alta, el Rec de la Torrrentera. Arribats a aquest punt seguim el corriol fins a un punt, on en surt un altre a la nostra esquerra, que seguim. Creuem el Rec, per anar a buscar la cinglera pel seu cim. Anem seguint un filat que ressegueix la cinglera, passant pel Pla de la Bronsa, El Serrat de la Coma, passem pel costat del Camp de la Coma, fins anar a trobar la pista, que a la dreta va cap a can Coll i a l'esquerra, agafem direcció a les Roques Estretes i al Serrat del Estany. En aquest punt es on vaig trobar el camí, a la sortida de desembre. La resta, ja es el mateix recorregut.

Sortida circular:

Distància recorreguda:     16,6 km.
Desnivell acumulat           696 m.