20130601

Centelles - Castell de Castellcir (o de la popa) . Castell de Sant Marti

Aquesta sortida es correspon a la comentada amb data 14 de març d'aquest any.
Hi ha dos variants respecte a la de referència.
La primera, es que quan arribem al camí de sobre de la Font de la Sauva Negra, en lloc de girar a la dreta, enfilem un camí que puja per l'esquerra i que va a para a dalt, al Collet de la Terma. Des de aquí seguim baixant direcció sud oest, per uns prats i quan arribem a un pla més gran, ja tenim a la vista el Castell de Castellcir. Seguim el corriol i ens hi porta de dret.
La segona variant està quan baixem des del Castell de Sant Martí. Quan ja estem a prop de la masia de Pujol, al costat de la pista a l'esquerra, surt un corriol marcat amb color grog, que agafem i ens va baixant fins a tocar de la masia la Rovira de Baix. Aquí tornem a pujar direcció nord oest per una pista i desprès tornem a agafar un corriol que surt a la dreta, continua marcat amb grog i ens va a porta per sobre de Can Manel al camí per on em pujat al matí. Desfent-lo ja fins als cotxes.

Distància recorreguda        16 km.
Desnivell acumulat            621 m.
Temps efectiu, sense parades  4 h. 46 m.

Enllaça al àlbum de fotos: