20140905

França: Tour des Aiguilles Rouges (R. Bel Lachat - Servoz)

Sisè dia i final de la travessa. Avui deixem el balcó al Mont Blanc per retornar cap a Servoz.
Sortim del refugi i al principi agafem un camí equivocat, ja que tirem avall. Ens en donem compte i corregim, tornant a pujar per sobre l'altura del refugi, per on vam baixar ahir, arribats al coll girem cap al O. direcció al Col de Bel Lachat. Desprès seguim cap a l'Aiguillette des Houches, punt més alt del dia. Des de aquí, fem un últim cop d'ull al Mont Blanc, abans de començar a baixar decididament cap a la Pierre Blanche. Seguim per una pista que baixa en força pendent i anem cap a les Grosses Pierres, per desprès seguir cap a Montvauthier i Servoz. Dinem al lloc on ens vam trobar el primer dia, al davant de l'estació, on hi ha habilitada una zona en taules.
Hem acabat una ruta preciosa, amb molt bones vistes al macís que hem trepitjat, les Aiguilles Rouges, però també gaudint d'un balcó immillorable, a tot el macís del Mont Blanc.
Desprès de carregar les bosses a la nostra furgoneta, ens acomiadem de l'Elodie i en Philipe i marxem al hotel de Saint Gervais, per fer-nos una dutxa i seguir viatge fins a Girona.

Distància recorreguda             12,3 km.