20170223

DIADA FESTIVA pels Caminants dels Dijous: Caminadeta per Anglès i CALÇOTADA!

Avui, ha estat el dia triat, per fer la Festa de la Calçotada de la Colla. Això sí, prèvia caminadeta per fer gana, pels voltants de Anglès.
A proposta del amic Joan, deixem els cotxes a la zona de La Farga, al camí que va cap a Can Planes. Seguim aquest camí, passem a la vora de la casa i uns 200 m. més enllà, deixem la pista i agafem un camí que ens porta direcció N, cap a una zona urbanitzada prop del Pla d'Avall. El camí fa un gir cap al S, i passem a la vora de Can Casalet. Desprès, a la cruïlla de pistes, seguim la de l'esquerra (a dreta aniríem a La Casa Vella). Seguim sempre direcció sud, fins a la riera de Sant Pere, on girem cap al est, passant a la vora de Can Canals i anem a trobar la pista que va a Can Baró, quan hi sortim girem a la dreta (SE) i desprès anem baixant cap a sud. Passem a prop de Can Nova d'en Feliu i anem cap a l'ermita de Sant Pere de Sestronques. Desprès, agafem camí cap al (SO) i passem prop de Can Rossinyol, on ja anem girant cap al (NO) pujant cap a la Serra d'en Planes, des d'on tenim a la vista Bonmatí. Anem baixant direcció nord, apropant-nos a La Farga i al lloc on hem deixat els cotxes.
Desprès, ens reunim amb la resta de la nostra gent, per dirigir-nos a can Joan. A partir d'aquest punt, queda tot en una festa privada de la Colla dels Caminants dels Dijous, que només es pot qualificar com una gran diada, que amb bona salut, intentarem anar repetint de tant en tant. Aquest any, n'hem estat 29 els que ens hi hem aplegat.